Як оформити житлову субсидію?

  • 345

Що таке житлова субсидія?

Це Програма допомоги малозабезпеченим родинам в оплаті житлово-комунальних послуг, що діє в Україні вже понад 20 років та є головним механізмом соціального захисту населення.

Як подавати документи для призначення житлової субсидії?

• звернутись до ЦНАПу за попереднім записом за тел.: (04579)2-96-94; 095-606-15-70;

• поштою до управління соціального захисту населення за адресою:  

07101, Київська обл., Вишгородський р-н., м.Славутич, Центральна площа 7

(бланки Заяви та Декларації можна роздрукувати з офіційного веб-сайту Мінсоцполітики  https://www.msp.gov.ua/news/16214.html.);

• в електронній формі – через офіційний веб-сайт Міністерства соціальної політики України, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг;

• через портал «Дія».

 

 Які документи необхідні для оформлення житлової субсидії?

• Заява про призначення та надання житлової субсидії;

• декларація про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

     За потреби можуть бути також додані:

• договір найму/оренди житла (за наявності);

• довідки про доходи, у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня в ДФС, ПФУ.

 

 Які документи можуть бути необхідні додатково?

• довідки, що підтверджують місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням тощо;

• довідки про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні;

• акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради;

• договори оренди житла в іншому місці тощо.