ОГОЛОШЕННЯ про відкриту вакансію начальник відділу містобудування, архітектури та просторового розвитку – головний архітектор

  • 419

 

ОГОЛОШЕННЯ

про відкриту вакансію посадової особи місцевого самоврядування

виконавчого комітету Славутицької міської ради

Вишгородського району Київської області

 

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», яким внесено зміни до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», в виконавчому комітеті Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області оголошено добір на зайняття вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування в період дії воєнного стану:

начальник відділу містобудування, архітектури та просторового розвитку – головний архітектор виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області.

Опис вакантної посади:

 

Найменування органу місцевого самоврядування

Виконавчий комітет Славутицької міської ради

Вишгородського району Київської області

Місцезнаходження органу місцевого самоврядування

Центральна площа, 7

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність

Начальник відділу містобудування, архітектури та просторового розвитку – головний архітектор

П’ята категорія посади

Посадові обов’язки

  • Розробка проектів регуляторних актів, підготовка проектів рішень міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови з питань, що відносяться до компетенції відділу;
  • Здійснення організаційно-методичних заходів, направлених на покращення планування, підвищення рівня та якості міської забудови;
  • Підготовка матеріалів для нарад, засідань, роботи комісій, тощо;
  • Співпраця з архітектурно-містобудівною радою міста;
  • Формування порядку денного, забезпечення явки членів ради та запрошених, погодження протоколів архітектурно-містобудівної ради;
  • Участь у розробці проектів забудови міста;
  • Творча ініціатива та творчий підхід при плануванні робіт з благоустрою та озелененню міста.

Умови оплати праці

  • Посадовий оклад – 7000 грн;
  • Надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування;
  • надбавка за вислугу років у відсотках до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг – понад 3 роки - 10, понад 5 років - 15, понад 10 років - 20, понад 15 років - 25, понад 20 років - 30, понад 25 років - 40 відсотків;
  • інші виплати, премії – у разі встановлення

Інформація про строковість призначення на посаду

На період дії воєнного стану.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

Перелік документів, які необхідно надати для участі у доборі на посаду посадової особи місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає наступні документи:

  • заяву;
  • заповнена особова картка /форма П-2ДС/ з відповідними додатками;
  • копії документів про освіту;
  • документ про повну загальну середню освіту або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія трудової книжки;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • Копія документів про наявність пільг.

Документи  приймаються  за адресою: м. Славутич, Центральна площа, 7

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію

 

Полікарпова Ірина Сергіївна

(04579) 3-00-11  Polikarpova.I@slav.gov.ua

Центральна площа, 7 кабінет 318

Кваліфікаційні вимоги

Освіта

Вища архітектурна освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

Досвід роботи

  • стаж організаційної і професійної роботи за фахом у сфері містобудування та архітектури не менше          5 років
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

 

Інші вимоги до професійної компетентності

Аналітичне мислення, гнучкість та відкритість до інновацій, навички управління, здатність концентруватись на деталях, організаторські здібності, уміння працювати в команді, відповідальність, цілеспрямованість, ініціативність, орієнтація на професійний розвиток, самоорганізація та самостійність в роботі, доброчесність