ОГОЛОШЕННЯ про відкриту вакансію посадової особи місцевого самоврядування виконавчого комітету Славутицької міської ради  Вишгородського району Київської області

  • 314

 

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», яким внесено зміни до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», в виконавчому комітеті Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області оголошено добір на зайняття вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування в період дії воєнного стану:

Головний спеціаліст відділу розвитку підприємництва, залучення інвестицій та регуляторної політики управління економіки та соціального розвитку міста виконавчого комітету Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області.

Опис вакантної посади:

 

Найменування органу місцевого самоврядування

Виконавчий комітет Славутицької міської ради

Вишгородського району Київської області

Місцезнаходження органу місцевого самоврядування

Центральна площа, 7

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність

Головний спеціаліст відділу розвитку підприємництва, залучення інвестицій та регуляторної політики управління економіки та соціального розвитку міста

Шоста категорія посади

Основні посадові обов’язки

  • Участь у розробці місцевих програм (за відповідними галузевими напрямами), здійснює контроль за їх виконанням, аналізує їх результативність та ефективність, за результатом якого готує відповідні пропозиції керівнику структурного підрозділу або керівнику вищого рівня.
  • У межах повноважень забезпечує підготовку проектів рішень Славутицької міської ради та розпоряджень міського голови.
  • Пошук та аналіз проєктів та програм українських інституцій, міжнародних донорських організацій, фінансових установ.
  • Підготовка проєктних пропозицій та організаційний супровід реалізації проєктів соціально-економічного та енергоефективного розвитку міста Славутич.
  • Надання методичної, інформаційної та організаційної допомоги структурним підрозділам виконавчого комітету Славутицької міської ради, комунальним підприємствам щодо проєктної діяльності.
  • Здійснює комплекс заходів, що стосуються відповідного напряму роботи, контролює організацію їх виконання.
  • Розглядає листи, звернення юридичних та фізичних осіб, відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадян з питань, що належать до повноважень відділу.
  • Проводить аналіз документів, що стосуються відповідного напряму роботи відділу.

Інформація про строковість призначення на посаду

На період дії воєнного стану.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

Перелік документів, які необхідно надати для участі у доборі на посаду посадової особи місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає наступні документи:

  • заяву;
  • заповнена особова картка /форма П-2ДС/ з відповідними додатками;
  • копії документів про освіту;
  • документ про повну загальну середню освіту або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія трудової книжки;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • Копія документів про наявність пільг.
  • Резюме.

Резюме необхідно надіслати на E-mail: vykonkom@slav.gov.ua або надати за адресою: м.Славутич, Центральна площа, 7, кабінет 318.

Кваліфікаційні вимоги

Освіта

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра

Досвід роботи

Без вимог до стажу

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Інші вимоги до професійної компетентності

Дисциплінованість, аналітичне та критичне мислення, відповідальність, орієнтація на результат, здатність швидко навчатись, комунікаційні навички, вміння працювати в команді, ініціативність та організаторські здібності.

Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача:

  • досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office.
  • вміння працювати з Word та Exel файлами (складати таблиці в Excel і виконувати за допомогою створених формул елементарні обчислення).
  • вміння створювати презентацію в Power Point.
  • навички роботи з усіма видами браузерів і вміння швидко знайти інформацію в Інтернеті.

 

01.05.2023