Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Індивідуальне обмундирування» (Бронепластини керамічні)

  • 61

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету:

 

ДК 021:2015: 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» (Бронепластини керамічні)

1. Замовник:

 

Назва замовника

Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області

Код за ЄДРПОУ

04527684

Місцезнаходження

Центральна площа, 7 м. Славутич, Вишгородський район,  Київська область

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками [прізвище, ім’я по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу (із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку), електронна адреса]

Уповноважена особа: головний спеціаліст, юрисконсульт відділу правового забезпечення юридичного управління Борисов Олександр

 

07101, Київська область, м. Славутич, Центральна площа, 7

тел. (04579) 3-00-11*151

e-mail: Borysov.O@slav.gov.ua

2. Номер закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro

UA-2023-07-18-007419-a

3. Предмет закупівлі:

код ДК 021:2015: 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» (Бронепластини керамічні)

 

Вид предмета закупівлі

Товар

4. Розмір бюджетного призначення за кошторисом та очікувана вартість предмета закупівлі (грн)

Очікувана вартість предмета закупівлі  - 330 000,00 грн. з ПДВ.

Розмір бюджетного призначення – 330 000,00 грн.

5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні, якісні та кількісні характеристики розроблені на виконання комплексної міської цільової програми підтримки добровольчих формувань Славутицької міської територіальної громади до виконання завдань територіальної оборони на 2023 рік, затвердженої рішенням Славутицької міської ради від 27.12.2022 № 752-16-VIII (зі змінами).

Очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни на послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, та проводились ринкові консультації.