Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету:

  • 178

Код ДК: 021:2015 50340000-0 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання» (Послуги з технічного та системного обслуговування міської системи відеоспостереження)

1. Замовник:

 

Назва замовника

Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області

Код за ЄДРПОУ

04527684

Місцезнаходження

Центральна площа, 7 м. Славутич, Вишгородський район,  Київська область

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками [прізвище, ім’я по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу (із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку), електронна адреса]

Уповноважена особа: головний спеціаліст, юрисконсульт, відповідальний секретар адміністративної комісії відділу правового забезпечення юридичного управління Бондарчук Олена.

07101, Київська область, м. Славутич, Центральна площа, 7

тел. (04579) 3-00-11*151

e-mail: Bondarchuk.O@slav.gov.ua

2. Номер закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro

UA-2024-02-19-013018-a

3. Предмет закупівлі:

Код ДК: 021:2015 50340000-0 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання» (Послуги з технічного та системного обслуговування міської системи відеоспостереження)

Вид предмета закупівлі

Послуги

4. Розмір бюджетного призначення за кошторисом та очікувана вартість предмета закупівлі (грн)

Очікувана вартість предмета закупівлі  - 296 142,00 грн. з ПДВ.

Розмір бюджетного призначення – 296 142,00 грн.

5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні, якісні та кількісні характеристики розроблені на виконання комплексної міської цільової програми Інформатизації та електронного врядування м.Славутич на 2024 рік, затвердженої рішенням Славутицької міської ради від 22.12.2023 № 1017-24-VIII.

Очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни на послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, та проводились ринкові консультації.