Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету:
Код ДК: 021:2015 50340000-0 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання» (Послуги з технічного та системного обслуговування міської системи відеоспостереження)
1. Замовник: |
|
Назва замовника |
Виконавчий комітет Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області |
Код за ЄДРПОУ |
04527684 |
Місцезнаходження |
Центральна площа, 7 м. Славутич, Вишгородський район, Київська область |
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками [прізвище, ім’я по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу (із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку), електронна адреса] |
Уповноважена особа: головний спеціаліст, юрисконсульт, відповідальний секретар адміністративної комісії відділу правового забезпечення юридичного управління Бондарчук Олена. 07101, Київська область, м. Славутич, Центральна площа, 7 тел. (04579) 3-00-11*151 e-mail: Bondarchuk.O@slav.gov.ua |
2. Номер закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro |
UA-2024-02-19-013018-a |
3. Предмет закупівлі: |
Код ДК: 021:2015 50340000-0 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання» (Послуги з технічного та системного обслуговування міської системи відеоспостереження) |
Вид предмета закупівлі |
Послуги |
4. Розмір бюджетного призначення за кошторисом та очікувана вартість предмета закупівлі (грн) |
Очікувана вартість предмета закупівлі - 296 142,00 грн. з ПДВ. Розмір бюджетного призначення – 296 142,00 грн. |
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Технічні, якісні та кількісні характеристики розроблені на виконання комплексної міської цільової програми Інформатизації та електронного врядування м.Славутич на 2024 рік, затвердженої рішенням Славутицької міської ради від 22.12.2023 № 1017-24-VIII. Очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни на послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, та проводились ринкові консультації. |